Restaurace Bellini a znacka Pineda Covalin

Kdesi na facebooku jsem kdysi narazila na informaci o Restauraci Bellini a od te doby jsem mela v planu do ni Gabriela pozvat. Jedna se, podle informace, kterou uvadi samotna restaurace, o nejvetsi otacivou restauraci na svete. A skutecne je to restaurace obrovska. Cele jedno patro WTC Mexico.

Vice informaci zde: http://www.bellini.com.mx/bellini.html

Co se sluzeb tyce, nemuzu vytknout vubec nic. Jak se restaurace otaci, je docela legrace orientovat se treba kdyz chcete jit na toaletu :D. Ptalajsem se cisniku, jak se orientuji a samozrejmeze po case si zvyknou, ale rikali, ze ze zacatku je to svanda jak jsou kazdou chvilku jinde.

Jidlo bylo taky vynikajici. Pravda ceny jsou o trosku vyssi, nez u obyc. restauraci v Mexiku, ale ten vyhled, ktery mate nepretrzite pred sebou by mohl stat opravdu mnohem vic! Takze naprosto doporucuju. At uz osobam v Mexiku zijicim, nebo turistum. Je to naprosto uzasny zazitek. Jedine co by neco takoveho snad mohlo prekazit je predstava silnejsiho zemetreseni :D… v 45 patre WTC Mexico?… Dekuji nechci :DDD A to i pres to, ze jsem si opravdu jista, ze WTC jen tak nespadne :D.

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

A ted ke znacce Pineda Covalin. Uz strrrrrrrrrrrrasne davno jsem na letisti narazila na uzasne kabelky a doplnky z malovaneho hedvabi se vzory vyhradne mexickymi. Stalo to vsechno majlant, ale divalo se na to krasne. Pak jsem kdysi v televizi shledla porad, kde se o teto vyhradne mexicke znacce mluvilo a od te doby jsem jeji fanousek, prestoze jsem od ni nikyd nic nemela. Uznavam, ze se jedna o veci opravdu drahe obzvlast pro osobu jako jsem ja, ktera ma s utracenim za obleceni a modu vubec dost velky problem.

Kazdopadne kdyz Sanborns (sit restauraci a obchodu) v cervnu lakal na ceska jidla rozhodla jsem se Gabriela pozvat. Pravda, sla jsem spis kvuli sobe nez kvuli nemu :D. Jidlo bylo pozivatelne, dokonce v mem pripade i dobre. Ale jako ceska jsem se opravdu nestacila divit, co se to pry v tech Cechach ji :D. Neco podobneho se asi v Cechach stava mexicanum kdyz pred nej postavi ceskou verzi enchiladas nebo tacos :DDD.

Masove kulicky na paprice a madarska ryze????????? 😀

Mno a cestou ze Sanbornsu domu jsme sli okolo butiku Pineda Covalin na Av. Reforma (v hotelu Sheraton) a ja nevydrzela a vlezla dovnitr. A tam se rozplyvala a rozplyvala az to Gabriel neustal a k narozeninam, ktere jsem mela v kvetnu mi koupil uzasny satek, cimz mi splnil muj uz mnoholety sen. A ja uz setrim na doplnky :DDD

A proc to tady pisu? Protoze treba kdyz budete v Mexiku a budete chtit opravdu uchvatny darek, ktery bude zaroven velmi mexicky ale taky luxusni, tak tahle znacka je to prave orechove :D.

Informace zde: http://www.pinedacovalin.com/

Muj satek – design – Juventino Diaz, Xalitla, Stat Guerrero pro Pineda Covalin Mexico

Esta entrada fue publicada en Ruzne. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Restaurace Bellini a znacka Pineda Covalin

  1. Luu dijo:

    tak jako milovnici hedvábných šátků jsi mne dostala…absolutně mne nadchlo pár šátků, kabelky psaníčka a náramky…no a nejbližší prodejna je v madridu….o důvod víc se tam vydat;)))

Responder

