Pozdrav z Mechulinova – 12. 7. 2012

Jsem v soku… posledni pozdrav z Mechulinova jsem psala v breznu? Sice jsem od te doby psala jako diva, ale ani jeden pozdrav z Mechulinova, tak to musime rychle napravit.

Co se za tu dobu stalo a nestalo… predne nas navstivila Babi (aneb moje maminka), mela jsem mensi depku a tak jsem se (ne nahodou, protoze nahody preci  neexistuji) dostala k psychologickemu vycviku, ktery mi posledni dobou zere casu cim dal vic. Pablito uz ma prazdniny, takze tu prudi 24 hodin denne… Gabrielovi se projevily ledvinove kameny, Rogelio (truhlar) me poslal k sipku a tak vubec. Proste svanda jak ma byt :D.

K navsteve babi toho moc neni co dodavat, neb bohuzel jsem ja osel nejak spatne vypocitala datum a objednala si jeji navstevu na obdobi, kdy Pablo chodil do skolky, takze jsme nikam moc nevychazely a uz vubec nevyjizdely. Mamca byla ve skolce cist (preklady macourkovych pohadek do spanelstiny jsem sem hodila a mely uspech :DDD).

Depka se dostavila uz ani nevim proc, kazdopadne nic neni nahoda a tak se mi zrovna v te dobe naskytla moznost zucastnit se jednoho psychologickeho vycviku, ktery uz driv prodelala jedna moje kamaradka. A tak jsem se prihlasila do prvniho stupne, pak do druheho a se nestacim divit protoze uz mam za sebou vic nez mesic tretiho stupne a stale jeste se vycvicuju 😀 – dobrovolne…  Moc k tomu rict nemuzu, protoze prave pokud nekdo o takovy vycvik zajem ma nemel by vedet temer nic, aby nesel predpojaty. Kazdopadne reknu aspon co mi to dalo. Dalo mi to kamarady, ktere jako kdybych je znala roky a kterym plne duveruju i kdyz jsem si samozrejme vedoma jejich chyb. Dalo mi to silu prekonat se v nekterych oblastech a nechat stranou strach, ktery mi branil ve vykonani to ci onoho. Dalo  mi to jistotu a sebevedomi. A dalo mi to spoustu nezapomenutelnych zazitku – v absolutni vetsine naprosto pozitivnich.

Prazdniny jsou uzasna vec, pokud ma clovek babicky kam se da dite poslat. Pokud ma jen jednu babicku a ta je za oceanem tak se stavaji prazdniny trosku problemem. Jeste ze oba pracujeme doma, ale pracovat s ditetem za zadama, navic kdyz nepretrzite neco nutne potrebuje, je dost na palici. Zadnou dovolenou neplanujeme, ale tak si aspon uzivame volneho casu treba na pouti.

A co jinak? Tenhle vikend Gabriel zacal mit strasne bolesti, takze ho prakticky stravil v nemocnici. “Nastesti” se jedna jen o ledvinove kameny.  Jinak me uz vazne nic nenapada. Nestiham nestiham… musim plnit ukoly do vycviku a nejako to vubec nestiham…nastesti psani na blog (obzvlast ovsem clanku o cestine) je soucasti mych ukolu, takze jeste neco dneska snad vyplodim.

Takze prozatim preji z Mechulinova krasne odpoledne…

Esta entrada fue publicada en Pozdravy z Mechulinova. Guarda el enlace permanente.

Responder

