Pozdrav z Mechulinova – 12. 3. 2012

Mam prave v kuchyni takovy binec, ze bych ted urcite nemela sedet u pocitace a psat nesmysly, jenze me je jen z pohledu na tu horu nadobi nejako mdlo, takze donutit se jit ho umyt je nad me sily a tak vymyslim, co se jen da, abych ho umyvat nemusela – aspon teda ted hned.

Jinak, co se nam za tu dobu, kdy jsem zadne osobni blaboly nezverejnovala udalo? Vlastne nic. Pekla jsem dorty, pripravovala Pablitovi mini-oslavu narozenin, sila pro Pablitovu spoluzacku darek k narozeninam, vytvarela desive i jednoduche preklady, posilala balik jeden za druhym, vztekala se nad tim jak mi na blog chodi zajemci o nakup ceskych zen po internetu a taky ti, co tvrdi, ze vsechny cesky jsme proste na prodej a dokonce hoooodne levne a obcas taky umyla to nadobi. Ah… taky jsem se opet barvila a vysledek byl jeste desivejsi nez pri me snaze stat se blondynou.

No, tak zacneme tema barvama. Jsem se rozhodla, ze uz me to barveni stve, protoze nikdy nemam na hlave to co chci a pak jsem po mesici jak majove kote. Jenze ja nejako nemam rada navstevy kadernictvi. Jsem rozmazlena tim, ze ma nejlepsi kamaradka, bohuzel v Cechach, ma kaderniceni jako konicek. No a tak jsem mela v planu se vratit k me puvodni barve – tzn. sedo-hnedo mys. Koupila jsem stredne cokoladovou. Jsem si rikala ze se to trosku casem omyje a bude z toho presne to moje sedo-hnedo. A ouha. Jsem koukala jak mys vyorana, kdyz jsem po sundani rucniku zjistila, mam hlavu cernou jak uhel. Coz samozrejme, pres veskera ujistovani, vypada blbe. Jednodusse Drakula vypada zdraveji nez ja ted. Nehlede na to ze Gabriel z toho dostal zachvat smichu, coz mi na sebevedomi nepridalo. Nastesti se to trosicku omyva a uz teda nejsem jak cerne uhli ale jako uhli hnede. Zajimave je, ale zjisteni, ze ja si vzdycky myslela, ze na sebe v Mexiku pritahuju pozornost myma svetlyma vlasama a nestacim se ted divit, ze s cernyma na me civi mexicane daleko vic. Pravdepodobne si rikaji, ze asi budu kazdou chvilkou blinkat jak jsem v kontrastu s tema cernyma vlasama v obliceji zelena, a tak jsou ve strehu :D.

O nadobi uz jsem psala… takze k tem ceskuchtivym kupcum. Me uz se o tom snad ani psat nechce. Ale neuveritelne me to vytaci. Proste kazda ceska je potencionalni prostitutka a jeste ke vsemu hodne levna. Vsechno je to bud svadeno na straslivy komunismus (ktery ty jenz se to opravdu tyka vlastne ani nezazily), nebo straslivou bidu (kterou pry v CR vsichni trpi) a nebo jednodusse na to ze jsme proste strasne na prachy a za ne udelame cokoliv. Kroutite hlavou a neverite vlastnim ocim… kdybyste videli statistiky meho blogu oci vam vypadnou z dulku. 80 procent slovnich spojeni zadanych do vyhledavacu, ktere privadi lidi na tenhle blog, maji neco spolecneho s nakupem ceskych zen. Pravda v hispanskem svete je to podporeno vyskytem docela velkeho poctu slecen z CR, ktere opravdu za penize udelaji ledascos, ale jak rikam, kde je poptavka je pak i nabidka. A me ani tak nedesi to, ze sem ty holky jezdi a ze maji potrebu se kvuli znackovemu obleceni a pohodlnemu zivotu ponizovat prodavanim sebe sama (at uz to zaobaluji jak chteji), ale jsem v soku z toho, ze muzi maji u nakupu takove slecny potrebu specifikovat jeji narodnost. To nejako vazne nechapu.

Baliky… ano… spolecnik donesl zbozi! Opet nekolikrat menil datum dodani, ale nakonec ho donesl a tak litam na postu a posilam a posilam a kousu si nehty protoze pres veskere me ody na mexickou postu jsem ted trosku nervozni, nebot v posledni dobe baliky trci na letisti vic nez tyden. Z nejakeho naprosto nepochopitelneho duvodu. Driv tam lezely tak dva tri dny. Tak snad to vsechno dorazi, nebo se budu muset taky zacit prodavat pres internet 😀 – i kdyz asi uz to  nebude ono s mexickym pasem a cernyma vlasama (nehlede na temer proslou dobu spotreby :DDD) uz nejsem takova exotika :D.

Jeste ze mam ty preklady. I kdyz nedavno jsem se pekne zapotila. Omlouvam se vsem mexickym notarum, jejichz jazyk jsem vzdycky kritizovala. Mexicky notari jsou uplne v pohode!!! Takovy spanelsky pravnik to je teprve lahudka! Ja pravniky podezdrivam, ze ten jejich ne-jazyk pouzivaji schvalne tak, aby tomu nikdo nerozumel a mohly si pak vsechno mezi sebou domluvit podle sebe.

K siti jsem se dostala jen co se tyce darku pro Pablitovu spoluzacku a priznavam, ze nenavidim siti na Barbie. Bohuzel budu muset sit zase, nebot bude mit narozeniny dalsi spoluzacka. Ano, mohla bych preci neco koupit, jenze jak rika Gabriel, jsem naprosto nepoucitelny masochista. Nejen ze se morduju s obleckem, ale jeste ocekavam, ze z nej holcicky budou nadsene, protoze je to preci original a rucne delany!!!

Dorty jsou dalsi zajimava kapitola. Dort pro Gabriela v unoru mel formu Cañon del Sumidero. Dort cislo jedna pro Pablita v den jeho narozenin vypadal jako Pico de Orizaba a jeste jsem ho genialne posnezila cokoladou, ktera pri snaze sfouknout nesfouknutelne svicky (na kterych o jejich “vtipnosti” nebyla zadna zminka) litala uplne vsude. Dort cislo tri na mini oslavu v nedeli byl podoben Popocatepetlu :D. To nechapu, ale dorty se proste proti me spikly. Nastesti, ale existuji kremy, a tak bylo vsechno radne zaplacano a tentokrat ani cokolada neletala po byte. Svicky jsem totiz koupila nove, specialne pro deti a nekolikrat prekontrolovala, ze se nejedna o “vtipne” a na zdobeni jsem pouzila jen obycejnou slehacku. Prvne jsem teda mela snahu vyuzit cokoladovou ze spreje, ktera se po dorte velmi elegantne roztekla do deseti minut :D.

No a to je vsechno z meho nudneho rodinneho zivota. Takze vsechny zainteresovane moc zdravim a snad se brzo navratim i k zajimavejsim tematum, jako je treba historie, kterou jsem na docela dlouho opustila.

Esta entrada fue publicada en Pozdravy z Mechulinova. Guarda el enlace permanente.

3 respuestas a Pozdrav z Mechulinova – 12. 3. 2012

  1. DonaMilos dijo:

    černé uhlí, hnědé uhlí, to je pořád ještě v pohodě – mně se zase podařilo v touze po změně, že jsem měla část vlasů vínově červenou a zbytek téměř černý s vínovými odlesky :o))) prostě mi nějak nedošlo, že ty šedivé odrosty u hlavy budou po nabarvení odstínem černý rybíz vypadat úúúúúúúúúúúúúplně jinak, než pokračování vlasu, původně barvené odstínem ledový kaštan :o))) tak jsem hned druhý den volala S.O.S. svoji kadeřnici, která mi se šarmem a šikovností sobě vlastní, dala vlasy do pořádku za tak málo peněz, že jsem neodolala a zakoupila si u ní balíček péče na vlasy od firmy Matrix, po kterém jsem už dlouho pokukovala – takže vše skončilo happy endem :o))) pusu :o))

  2. Luu dijo:

    Hele, to je divný, já jsem bledule s černýma vlasama a nikdo mne nehypnotizoval:) Akorát v Peru,když jsem ještě mívala copy pod zadek, tak mne indiánky chválily, jak se jim líbí, jak mám krásně málo vlasů 😀 Ony měly cop tlustý 6 cm a já tři no….

    • Mno a ona psychika je mocna vec, obzvlast moje :D. Me to tak pripada, ale mozna je to tim ze vim ze je na me neco divneho tak si vic vsimam reakci okoli :D. To mi pripomina ze kdyz jsem si jela pro mexicky pas tak mi prislo ze na me uz nikdo nezira :DDD jako by mechulini tusili, ze uz jsem obcan. Coz je samozrejme blbost :DDD Takze ono i s tema vlasama to muze byt tak. Kazdopadne jsem vcera nevydrzela a placla na to blondatou a co to neudelalo. Mam korinky odbarvene a zbytek tmave hnedy 😀 pri tom se mi povedlo caknout si barvu na oboci takze mam kousek oboci taky odbarveny. Ja jsem proste v teto oblasti naprosto nemozna. Jsem mela byt chlap :DDD

Responder

