Pozdrav z Mechulinova – 27. 1. 2012

Tak sice posledni dobou pisu jak diva, ale pozdrav z Mechulinova zadny. Ze bych posledni dobou snad nebyla hystericka a nemela potrebu se vypsavat? Omyl… jen jsem se zatim vzdycky donutila tu mou potrebu psat smerovat nekam k prakticnejsim tematum.  Ale rozhodla jsem se udelat vyjimku 😀 vzhledem k tomu, ze posledni dobou opet neodpovidam temer na emaily – zatim jen v pripade nepracovnich ale brzo asi utichnu i na profesionalnim poli, neb stale nemam polystyren o ktery dodavatele zadam od listopadu!!! a tim padem uz brzo nebudu moct vybavovat zadne baliky. A kdyz nemuzu posilat baliky tak budu snad uz radeji mlcet. Neb nebozi klienti uz si u kazdeho meho emailu musi myslet ze si z nich snad strilim. Viva México, cabrones… furt nejaky naprosto zbytecny a nepochopitelny problem… A kdyz pak uz mam jak polystyren, tak zbozi tak pak zase klient neplati, protoze pri tom cekani az vsechno bude, nasetrene penize rozfofroval. To ale krivdim skoro vsem klientum az na ty mexicke a par amiku. Proto ja po Mexiku prodavam straaaasne rada :(.

Mno takze tak po pracovni strance.  Po osobni strance je to tak, ze dite uz je v podstate druhy tyden doma ze skolky neb ma neustale nudli u nosu. Pry to je alergie, ale pani ucitelka se na nas diva velmi vycitave pokazde kdy se ji o alergickem puvodu nudle snazime ujistit. Tez jsem uz treti den nemocna i ja. Me nudle nejsou alergickeho puvodu… takze se obavam, ze brzo alergicke nudle u dite te budou vystridany temi nakazlivymi a nealergickymi takze tak jeste jeden tyden bez skolky???

Nefunguje Megaupload a pravdepodobne uz i ostatni janosici tudiz jsem odkazana na kabelovku, kde pres de jdou jen same recepty a navody na liceni :(. Jsem v soku neb v CR se patra po 60 osobach, ktere daly k dispozici kopii filmu Kajinek, ale vubec se nepatra po osobe jenz provozuje webovky evidentne navadejici k rasove nenavisti a uvadejici seznam osob (vcetne osobnich udaju), ktere se k cizincum v CR chovaji slusne. Nevim nevim, kam to ten svet speje…

Takze hura, depka je tu furt :D. Kourit jsem prestala asi po padesate a opet vcas neb jsem minule byla zpruzena mym osobnim lekarem a pristi tyden k nemu jdu na koberecek znova, protoze mel pravdu a me koureni opravdu podle biopsie zpusobilo neco co on predpokladal. Cemuz zase, ale ja moc neverim, protoze to taky mohl zpusobit stres od ktereho mi cigarety pomahaji :D. Mno, kazdopadne vysledkem je to, ze vyplaznu 6000 pesos za mensi lekarsky zakrok, stejny za jaky uz jsem pred sedmi lety tu samou castku vyplazla. Super… Tak uz si rovnou zacnu setrit na ten co prijde za dalsich sedm let.

Kdyz jsme u tech financi tak asi rychle pryc protoze to by na me ta depka mohla padnout jeste mnohem razneji. Jsem dneska otevrela vypis z uctu abych zkontrolovala, ze mi bylo zaplaceno a tak jsem nakoukla taky na kreditku, ktera mimochodem bude v breznu koncit. A bylo mi zle… hodne… A protoze netusim jestli po me budou chtit vsechno uhradit v breznu nez mi bude vydana nova a nebo tahle obnovena tak radeji delam mrtveho brouka a nikam nevolam. Treba si toho meho dluhu nevsimnou :DDD. A nebo mi kartu prodlouzi sami kdyz si pak uctuji uroky jak u lichvare. Vubec mi mexicke bankovnictvi pripomina lichvu s praktikama ruske mafie. No takze zpet na zem a verejne slibuju ze v unoru na kartove zavolam. Mimochodem kdyz jsem tam volala naposledy snazila jsem se zmenit adresu zasilani meho vypisu z uctu. Clovek pul hodiny vysvetluje. Slecna pul hodiny mile dela jako ze vi co dela a pak vam prijde vypis na starou adresu ve ktere jsou ted nove najednou chyby. Takzse se na ten rozhovor fakt tesim :S.

Neco pozitivniho? Ah… uz vim z ceho se mi na ucte dela tak mdlo 😀 Teda mimo jine, abych to nesvadela jen na skutecnost, ze jsem milujici a rozmazlujici matka. Jsem totiz takhle jednou zasla do Sanbornsu zakoupit si diar a odchazela s trema krabicema Lega. Pablito bude mit narozeniny a v Sanbornsu byly slevy. To jsem tam prece nemohla nechat. Takze se ted tesim jak mala na Pajovi narozeniny a az krabice rozbali. Zkazila mi tu radost – jen malinko – skutecnost ze jsem koupila jednu krabici s autickama, ktere jsou v tech ostatnich dvou. Debil… zbrkly! No tak mame do zasoby i darek pro nejakeho dalsiho fandu The Cars.

No a abyste videli, ze nejen ze jsem stale stejny Nerd jako v letech skolou povinnych (viz ma uchylka na gramaticke tabulky a evidentni vzruseni u vysvetlovani ceskeho tvaroslovi 😀 – clanky jsou ale ve spanelstine), tak jsem taky naprosty blazen. A tak se priznam ze jsem teda nekoupila jen to Lego, ale i dalsi ctyri pandulaky (v jeden den!). No ale ma to svou logiku. Jsem tak koupila vsechny, ktere jsem chtela – dokoncila jsem takzvany wishlist, ktery ma kazdy sberatel, a ted uz nic kupovat nemusim :D. A navic jsem tim i urcite usetrila, protoze kdybych je chtela kupovat az bych na ne mela penize tak mohli stat uz dvojnasobek, protoze by uz nebyli tak jednoduse k sehnani… No uplne logicky to je :D. Nastesti v nove kolekci neni nic, co by me lakalo zalozit wishlist novy…

Upiri mafie ve sluzbach Plaza Mildendo :D - vse Tonnerdoll az na ten trun ten je nas, neboli Plaza Mildendo

Upiri mafie ve sluzbach Plaza Mildendo 😀 - vse Tonnerdoll az na ten trun ten je nas, neboli Plaza Mildendo

Takze Mechulinovu zdar a Cecham taky! A ja se jdu snazit neco vydelat aby bylo z ceho platit dluhy …

Esta entrada fue publicada en Pozdravy z Mechulinova. Guarda el enlace permanente.

Responder

