Pozdrav z Mechulinova 30.12.2011

Nam ten stary rok pekne konci… je mi nejak zle (jsem vcera vyzobala vsechny cesnekovy strouzky z oaxackych buraku), nic se mi nedari (jeden cely den jsem venovala siti oblecku na zakazku a nejako se mi hnul strih, coz jsem ale zjistila az uz byla i podsivka, ze mi to nejako nesedi) a vubec mam uzasnou naladu (taky jsem predchozi clanek o filmu lidice psala a psala a pak kdyz byl hotov si ho nahodne smazala, coz mi taky dost dodalo nalady). Takze tak… Snad nam ten 2012 zacne lepe…

Jen si jeste neodpoustim zverejnit par fotek, ktere i kdyz to moc velkou logiku nema mi dodavaji energie a nalady. S detma je to proste na palici, ale bez deti je moc smutno.

– aneb tri deti v byte:a tri deti mimo byt…. Krasny Silvestr a hlavne stastny 2012!!!

Esta entrada fue publicada en Pozdravy z Mechulinova. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Pozdrav z Mechulinova 30.12.2011

  1. Tomáš dijo:

    Silvestr je snad nejlepší zaspat, ale ten další rok ať je fajn i pro vás v Mexiku! A vůbec všude, samozřejmě!

Responder

