Pozdrav z Mechulinova – 22. 11. 2011

Na nic jineho nez na kratkou slataninu bez hlavy a paty nemam dneska ani mozek a ani naladu. A to jsem preci mela byt tak pozitivni! Ano, ctvrtek byl naprosto uzasny, v centru jsem utratila nehorazne penize za latky, ktere kupodivu tentokrat i potrebuju: Japonska restaurace byla taky skvela, a i kdyz to nebylo nase oblibene Tokyo, tak jsme odchazeli nadseni. Odpoledne panenka opravdu dorazila, ale neprebirala jsem ji ja…

Pablito mel totiz opet tak priserny kasel, ze jsme to po mem navratu z centra vzali hned k dalsimu doktorovi… Uz jsem prestala pocitat, ale jestli to jeste sledujete tak tentokrat nas prohlidka stala 800 pesos a leky priblizne 1000… aspon ale uz nevstavam kazde ctyri hodiny. A konecne to vypada, ze snad kaslat prestane, aniz by mel z leku prujem.

Takze zpet k tem pozitivum. Aiko (panenka) dorazila a jsem nadsena. Dokonce me to nakoplo i k tvurci cinnosti. Jen minimalne, ale po takove dobe co jsem nevzala jehlu a nit do ruce to preci jen neco znamena. Krom toho, ze uz mam zase binec v kuchyni jak po utoku molotovem :(. Ja bud siju nebo uklizim… To mi vzdycky pripomina jak se zeny tak pysni tim, ze jsou schopny zvladat nekolik cinnosti najednou – ja jsem tedy pravdepodobne muz. I kdyz co se orientacniho smyslu tyce o mem pohlavni neni pochyb :D.

Vecer Romca (kamaradka ze stredni) dorazila taky bez problemu. Sice bez kufru, ale v poradku. Posedeli jsme na veceri, i v patek jsem s ceskou vypravou pobihala a pak odjeli do Oaxacy a je tu zpet naproste nepozitivni sedivo :(. Snazila jsem se ho neuspesne resit zakoupenim dvou dalsich panenek, po te co jsem zjistila, ze mam na paypalu nejak moc penez. To ze v prosinci nevydelam ani korunu mi v te dobe nedoslo – sberatele me jiste chapou.  Jde o panenky na ktere nejvic siju a nejlepe prodavam, takze to vlastne je investice… to je preci uplne jasny. Jen teda nevim jak propasuju balicek pred Gabrielem. V nehorsim pripade budu mit pak taky moznost psat o mexickem rozvodu :D. Na vsem je treba hledat neco pozitivniho, obzvlast kdyz jste osoba chronicky depresivni.

Mno jinak co noveho? Dodelavame ukoly do skolky (ano, Paja, ve 3.5 letech, ma ukolu jak na vysoke!), lepime, kreslime, pocitame … vybarvujeme a vystrihujeme a ja se nestacim divit jak to delaji maminky, ktere doma nemaji takove male papirnictvi a galanterii jako mam ja. Jak uz jsem psala, opet siju – tzn. nepisu – a doufam, ze snad uz brzo budu moct predstavit celou kolekci pro 2012. Rogelio dela mrtveho brouka a ja se snazim vysvetlovat klientum, ze to ze neposilame v prosinci neznamena, ze muzeme poslat v listopadu. Mimochodem taky me prudi, ze vsichni komunikuji jako o zivot dokud balicek neposlu, ale ze by pak dali vedet, ze dorazil v poradku to uz ne. Mam takhle teoreticky prevzatych balicku nekolik a nikdo mi neni schopen napsat, ze teda super, dorazilo a v poradku. Amici jedni nezodpovedni! Jeste ze to posilam se sledovacim cislem, aspon posta mysli na nervy, ktere mam z kazdeho baliku.

Oh… dalsi ohromne dulezita informace. Me zase po dlouhe dobe napadlo delat jako ze me muj zevnejsek stale zajima a tak jsem zakoupila barvu na vlasy. Genialne hned dve krabicky protoze to vyslo levneji. Mno mela ze me byt blondyna – krabicka tvrdila zlaty blond. Mam vlasy tmavsi, nez jsem mela, a navic do zrzava. Nechapu, co muze takova barva (Loreal), ktera neodbarvi svetle hnede evropske vlasy, dosahnout u cernych vlasu mexicanky.

Nepripominaji vam tyhle Pozdravy z Mechulinova mou Mexickou e-novelu (psanou pred osmi lety), kterou jsem kdysi posilala hromadne mailem? Ta byla taky plna naprosto nedulezitych informaci z meho soukromeho zivota… ale tady to aspon obcas prolozim, necim zajimavejsim. Tak kdo docetl az sem a muj nudny, prestoze v mexiku zity, zivot ho nezajima tak prosim preskakujte vsechny Pozdravy z Mechulinova.

Ja jeste se vam k necemu priznam. O cemz vedel jen opravdu minimalni pocet osob. V dubnu v CR jsem zacala kourit. Po deseti letech. A do tydne jsem kourila stejne jako pred tema deseti lety. No a kourila jsem az do minuleho tydne. A tak jsem jeste protivnejsi, jeste nervoznejsi a navic ted i rozezranejsi… coz me vedlo k vyzkouseni jednoho naprosto uchvatneho receptu :D. Svou jednoduchosti mi znacne pripomina na mimibazaru prezentovane knedliky slepovane kechupem… ale jen tou jednoduchosti a rychlosti. Slepovane knedliky v trojobalu by mi moji muzi opravdu nejedli, tyhle rychlo-mini “babovky” slupli bez problemu.

Takze co budete potrebovat: tri lzice mouky, tri lzice cukru, jedno vajicko, jedna lzicka prasku do peciva, dve lzicky oleje, dve lzicky mleka a troska nalamene cokolady (pripadne kakao). Vsechno se to zamicha a promicha a pak se to naleje do plastikovych misticek (tak do poloviny a strci do MIKROVLNKY! na 2 minuty 45 vterin – na plny vykon. A je to! V mexickem receptu to jeste potiraly slehackou a posypavaly buh vi cim, ale ja to panum posypala jen mouckovym cukrem a sama jsem se nezdrzovala ani s nim.

Jdu… a slibuju, ze pristi post bude mene osobni a mene na hlavu postaveny!

PS: tak jsem prave obdrzela jedno potvrzeni… bylo ve spamu… tak tady pokud nekoho zajima jak nasi zakaznici zachazi s tim co si od nas poridi:  http://members.boardhost.com/DollDivas/msg/1322022841.html

Esta entrada fue publicada en Pozdravy z Mechulinova. Guarda el enlace permanente.

4 respuestas a Pozdrav z Mechulinova – 22. 11. 2011

  1. DonaMilos dijo:

    rekla bych, ze ta radost z nabytku je naprosto neodiskutovatelna :o))) ho a mooooooooooc drzim palce s tim nekourenim !!!!!!

    • jojo… a dneska mi prislo potvrzeni druhe od pana ktery je taky nadsen, takze super. Uz by mi mel potvrdit jen jeden pan na ostrove Reunion, tam to ani posta nesleduje… takze netusim jestli doslo ci nikoliv.

  2. Křesťan dijo:

    Vždyť zlatá barva je do zrzava 🙂
    A ten knedlík? tak to bych asi nejedl taky.

    • No pravda… ale na obrazku zrzava nebyla vubec. A s tim knedlikem se vubec nedivim :D… mimochodem tu minibabovku manzel snedl ale pak se priznal, ze priste radeji z trouby – nemikrovlne :D. Tak to asi tak genialni recept holt taky neni.

Responder

