Pozdrav z Mechulinova – III.

Zena je stale naprosto k nepouziti… ambulantes se sice aspon prozatim rozhodli na vlastni pest zabrat puvodni jiz opraveny chodnik a tudiz uz v nasi ulici nestrasi. Autorita s tim zatim nic neprovadi, a dokonce se hovori o tom, ze ambulantes zaplacnou zahradky, jenz jim mely v navratu branit, betonem. No co, strom, ktery v te zahradce roste, je preci jenom strom a v betonu mu bude treba dobre…

Kazdopadne jeste vcera jsem poslusne preskakovala z jednoho chodniku na druhy, po te co jsem si uvedomila, ze takhle uz to dal fakt nejde a nez aby mi nekdo dal pres usta po te co ho pretahnu balikem az mi bude stat v ceste, tak radeji budu skakat mezi autama. No a dneska rano jsou ambulantes na svem puvodnim miste a nas chodnik zni prazdnotou. Hura… Mela bych byt stestim bez sebe a energie by mela byt zpet… jenze nejak neni. Tak nevim jestli je to setrvacnost, nebo hruza z toho jestli se v techto dnech ambulantes poperou s autoritou a odskaceme to znova my obyvatele.

Mozna je taky tim, ze mi tu dite skyta za zady a stale s necim naprosto neodkladnym otravuje. Kdyz jsem jeste nebyla matkou a videla jsem uz nevim kde, reklamu na Disney Channel, tak se mi zdala vtipna. Deti v ni neustale chodi za tatinkem, kamkoliv ten prave jde, a neustale opakuji: Tatinku, chceme Disney Channel… Moje dite nechce Disney Channel, ale cokoliv ho napadne chce dosahnout podobnym zpusobem. Je nemocny, takze skolka me dnes pred zesilenim nezachrani.

Nebo je to taky hruza z toho do ceho jsem se to zase namocila. Asi pred mesicem jsem realizovala preklady pro jednu pani jenz pracuje pro nejmenovanou leteckou spolecnost. A ta  pani me navrtala, ze ji mam poslat zivotopis a ze me predhodi lvum. Cela cesko-kanadsko-mexicka rodina (vlastne jen kanadsko-mexicka neb ta ceska to jeste nevi)  je nadsena – logicky – byly by letenky. Ja sice nebudu mit dovolenou, abych mohla letat Montreal – Mexiko – Praha, ale o to stastneji bude cestovat rodina. O plat zase tolik nejde, stejne setrime furt jen na ty cesty. No, kazdopadne nikdo se mesic neozval, takze jsem zacala byt docela rada, ze se svet zblaznil a objednava, od Australie, pres Reunion az do USA, miniaturni rakve, kresla a krby ve vsech moznych variantach.

Jenze. Dneska mi bylo sdeleno, ze se mam zitra dostavit do zminene letecke spolecnosti na psycho-testy a taky, ze se nejedna o polovicni uvazek, jak jsem chtela,  nybrz o plny. Coz o to, manzel pracuje doma, tak by se to dalo zvladnout. Navic jde o smeny, takze si treba budu radeji brat nocni, abych byla s Pablitem. Co me ale trosku odrovnalo je zacvik – mesicni – v PERU – od poloviny listopadu!!! A tak tu ted sedim a opet si kousu nehty. Nevim totiz vubec co chci.

Nehlede na to ze zrovna v polovine listopadu ma do Mexika priletet kamaradka ze stredni tak mam taky naprogramovanych docela dost zasilek, ktere zakaznici chteji do vanoc doma. Sice se obavam ze Rogelio, muj spolecnik, mi stejne vsechno doruci az v prosinci, kdy nema smysl nic posilat, protoze posta to bud doruci v unoru nebo uplne ztrati, ale preci jen jsem jeste neztratila nadeji… A co budu proboha delat mesic sama v Peru a Gabriel sam s Pablitem v Mexiku? Na druhou stranu, pokud me do toho uzsiho kola vyberou, tak si nedokazu predstavit, ze reknu ne… uz me to vztekani se nad serioznosti meho spolecnika a serioznosti nekterych klientu docela likviduje.

No a tak si tu kousu nehty ambulantes neambulantes… ja si proste na ty okousany nehty vzdycky neco najdu. Mimochodem obrovsky problem! Vite ze od roku 2010 pismenka CH a LL nejsou samostatnymi pismeny ve spanelske abecede? No to ted budu muset nejdriv zjistit, zda je psychotest z roku pred 2010, abych mohla spravne radit pismenka za sebe a dokazovat tak svou inteligenci! No a co kdyz ten test delal nekdo, kdo takovou zasadni zmenu nepostrehl? No tak budu za blba, ktery neumi abecedu…

Obavam se, ze tu praci potrebuju, jinak uz zblbnu uplne! Coz mi klidu nepridava, a tak se citim jak pred statnicema! Ty byly taky ve spanelstine :D!

Esta entrada fue publicada en Pozdravy z Mechulinova. Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Pozdrav z Mechulinova – III.

  1. DonaMilos dijo:

    tak ted uz to vi i cast ceske rodiny, gratuluje a strasne ti drzi palce, aby ses rozhodla pro variantu, ktera je ta nejlepsi pro Tebe, Pablika a Gabriela – pusu vsem

Responder

